2013. augusztus 18., vasárnap

3. rész~A barátkozás egy felettébb furcsa módja


Először is nagyon-nagyon hálás vagyok az első komiért! Imádlak!:) A címért bocsi, de ennél jobbat nem bírtam kitalálni. Komikat és feliratkozókat várunk!

~Samatha szemszöge~
-Keljél már fel- ugrált az ágyamon Macie.
-Dehogy kelek! Beteg vagy, vagy miért vagy fel ilyen korán?
-Már dél van-világosított fel a barnaság.
-Az nagyon jó, de minek másszak ki az ágyból?
-Megyünk medencézni.
-Okés, hova?
-A kertbe?
-Tudom, hogy elég csapadékos erre az idő, de hogy ennyit essen az eső?
-Van medencénk te hülye.
-Medence?! Akkor mehetünk!-ugrottam ki az ágyból.
-Először együnk. Éhen halok- nyafogott Macy. 10 perc alatt el is készült a kaja. Természetesen én kukoricakonzervet ettem szívószállal Macie meg kovászos uborkát vanília fagyival. Teljesen normális reggeli. Evés után felmentünk a szobánkba átöltözni, de fél perccel később összeütköztünk a folyosón.
-Macy, baj van!
-Itt is.
-Nem hoztunk fürdőruhát- mondtuk ki egyszerre.
-Jujj, akkor menjünk vásárolni- ordította el magát Macy.
-Mit vétettem a világ ellen?- kiáltottam el magam és bementem a szobámba. Nem törődve a már ruhásszekrény előtt álló barnasággal bedőltem az ágyamba. Túl fáradt vagyok most vásárolni menni. Normál esetben szeretek, de nem ezzel a lénnyel. Nagy ritkán mikor Hannát rávettem, hogy eljöjjön sikerült kicsit visszafognia magát. Minden ruhát fel akar próbálni, és amit már egyszer megnézett magán, azt meg is akarja venni.
-Samantha mennyi ideig tart, hogy felöltözz?!-dörömbölt Macy az ajtómon. Észre sem vettem, hogy visszaaludtam.
-Hagyj békén-húztam a fejemre a párnát.
-Nem. Elmegyünk vásárolni és kész-hirtelen lerántotta rólam a takarómat és a párnát a fejemről. Nem tehettem mást felálltam, és elcsoszogtam a szekrényig. Macie még mindig nem ment ki a szobámból. Kivettem az első kezembe akadó ruhát és szembefordultam a barnasággal.
-Átöltözhetek vagy azt is végig akarod nézni.
-Inkább mentem kivasalni a hajam.- ezzel a mondattal kiment a szobámból. Felkaptam magamra a ruháim és csináltam egy egyszerű sminket, a hajamat pedig egy laza copfba fogtam.
*1 órával később*
-Macy, hol vagy már?-türelmetlenkedtem a nappaliban.
-Mindjárt kész vagyok.
-De mit csinálsz?
-Sminkelek. A hajamat már begöndörítettem, már csak egy új ruhát kell találnom.
-De könyörgöm, csak vásárolni megyünk. És amúgy is, nem egyenesre akartad a hajad?
-Ez így jobban tetszik.
*Újabb fél órával később*
-Kész vagyok!-vonult le a tesóm a lépcsőn.
-Végre..- sóhajtottam fel. Miközben az ajtót zártam ő még az üvegben is a haját igazgatta. Nem bírtam ki ezért összekócoltam. Ez így szokott lenni. Ő sokat dolgozik valamin, én pedig másodpercek alatt tönkreteszem. :D
-Menekülj- ordította el magát. Felelősségteljes felnőttekhez méltóan kezdtük el kergetni egymást a kertben, aztán kiszaladtunk az utcára. Itt összeütköztünk két velünk egykorú lánnyal, és sikeresen fellöktük őket. Ezen általában röhögnénk, de mivel nem olyan régen esett, sár volt mindenhol. Mind a négyen egyszerre estünk bele a legnagyobb pocsolyába.
-B-bocsi-pattantam fel és próbáltam segíteni a két csajnak. Macy meg majd feláll, ha abbahagyta a röhögést.
-Semmi baj, már megszoktuk-nevetett a göndörebb hajú.
- Mert?-kérdeztem.
-Hosszú-mondták egyszerre.
-Eleanor vagyok ő meg Danielle-mutatkozott be a kevésbé göndör.
-Én Samantha vagyok az a bálkirálynő a sárban meg Macie.
-Nem kéne segíteni neki?-mutatott El a még mindig sárban fekvő tesómra.
-Nem. Majd ha kiröhögte magát feláll. Kb. 10 perc-magyaráztam a magától értetődő dolgot.
-Aha. Nem vagytok angolok ugye?-kérdezősködött El.
-Macy szülei angolok, nekem apum és a nagybátyám is, akié volt ez a ház-magyaráztam.
-Értem. És mikor költöztetek ide?- kérdezte Dan-Eddig még nem láttalak titeket itt.
-Ha jól emlékszem 2 napja. De nem volt jó ötlet.-mondtam.
-Akkor még nem nagyon ismeritek a várost. És miért?
-Hát nem nagyon és komolyan kérdezed miért? Nézz rá!-mutattam a sárban röhögő tesóm felé- vele összezárva?
-Mit szívott?-nevetett El.
-Szerintem megártott neki a sok smink.-gondolkodtam hangosan.
-Hova indultatok?- kérdezték egyszerre. Remélem nem csinálják sokszor nagyon ijesztő.
-Bikinit venni. Jöttök?- néztem rájuk bociszemekkel.
-Persze-vágták rá megint egyszerre, de rögtön el is röhögtük magunkat, mivel tiszta sár volt mindenünk.
-Esetleg valami ruhát adjunk?-tápászkodott fel Macy is.
-Nem!-vágtuk rá mind a hárman. Na jó, ez már tényleg ijesztő! Szerintem Dan és El nem akart tolakodni én meg, nos hát...ismerem Mac öltözködési szokásait.
Nyakig sárosan, koszos hajjal indultunk el. Útközben sokan lefényképeztek minket és a lányokat. Biztos nem láttak még ekkora majmokat. Vagy valami más oka van...?
***
-Akkor ennyi biztos elég lesz?-aggodalmaskodott Macy, miközben hat fürdőruhával felpakolva baktattunk a pénztár felé.
-Szerintem igen.
-Minden rendben van?-kérdezte a pénztáros csaj.
-Igen-vágtuk rá reflexből, aztán rá kellett jönnünk, hogy a tiszta kifejezésen kívül minden illik ránk.
-Csak ez a barom ellökött minket-veregettem meg a tesóm vállát.
-De összeborzoltad a hajam-nézett rám szomorúan.
-Ez van...-vontam vállat. Miután kifizettem a bikiniket hazafelé vettük az irányt. Meggyőztük a lányokat, hogy tartsanak velünk.
***
Mikor hazaértünk felvettünk egy-egy bikinit és beleugortunk a vízbe. Először hideg volt de hozzá lehet szokni.
-Szotyi, nem akarsz kijönni és főzni valamit?-kérdezte a tesóm, mire a másik két barnaság hevesen bólogatott.
-Dehát, alig 2 órát voltam eddig a vízben-néztem ki rájuk, a partra bociszemekkel. Mindigis imádtam a vizet és úszni. Anyáék már 3-4 éves koromban sem tudtak kirángatni a tengerből. Macie teljesen más. Jobban szeret napozni, mint a medencébe lenni.
-Akkor csinálunk kaját mi-állt fel Eleanor és felhúzta Macyt is a napozóágyról.
-De lehetőleg ne égjen le a konyha!-kiáltott utánuk Dan, és beugrott mellém a vízbe.
-Ne égjen le a konyha? Ha ezek ketten főznek, a fél városnak annyi-nevettem fel.
-Jogos. El jobban ért az atomfizikához, mint egy banán meghámozásához.
-Ööö... Mi az az atomfizika?-kérdeztem vissza.
-Szerinted én tudom?-röhögött fel. Dani és Eleanor tényleg jó fej, és nagyon jól kijövünk egymással.
***
-Ez ég!-hallottuk meg Danielle-lel El és Macy sikítását napozás közben.
-Úristen, mit gyújtottak fel?-ugrottam fel azonnal. Pár másodperccel később a két barnaság rohant ki és egy égő konyharuhát (?) dobtak a medencébe.
-Mit csináltatok, ti idióták?-pattant fel Dan is és rohant oda a medence széléhez.
-Csak pudingot akartunk főzni, de forró volt a lábas és valamivel meg kellett fogni. Ez a cucc meg felgyulladt-mutatott El a medencében úszkáló anyagdarabra.- Nem tudom, hogy történhetett..
-Tudod drágám, a pamut a tűzön felgyullad.
-Hát de akkor is. Ennek nem így kellett volna történnie.
-Könyörgöm ugye a pudingot levettétek a tűzről?-kérdezte Dan. Macy és El egymásra néztek és berohantak a házba.
-Legközelebb nem hagyjuk őket főzni/sütni.
-Hát nem-egyezett bele Danielle és mi is bementünk a házba, ahol iszonyatos füstszag volt.
-Mit csináltatok?-kérdeztem kiabálva, miközben kinyitottam az ablakot a konyhában.
-Csak ezt-emelt fel Mac egy adag elszenesedett valamit.
-Hát ti teljesen hülyék vagytok!-nevetett Dan. Miután kiszellőzött a lakás beültünk a TV elé, és rendeltünk egy pizzát. Valahogy az az érzésem, hogy Macie csak egyedül tud főzni. Megnéztünk vagy három vígjátékot, aztán belefáradtunk a röhögésbe.
-Mi lenne ha nálunk aludnátok ma?-vetette fel Mac. Láttam, hogy nem nagyon vannak benne ezért elkezdtem én is győzködni.
-Naaa léccciiiiii- vetettem be a bociszememet.
-Legyen-egyeztek bele egyszerre.
-Ezaz- pattant fel hirtelen Macy és elkezdet a kanapén ugrálni.
-Mit szívtál és nekünk miért nem adsz?
-Levegőt és van még itt bőven-jelentette ki.
-Jólvan most már ülj le, mert elszédülök-nyomta le El Macyt a kanapéra. Mivel a csajok maradtak éjszakára, belekezdünk egy horrorba, aztán nem mertünk elaludni és megnéztünk még négyet az ’izomlázra rá kell dolgozni’ alapon. Hajnali 4 körül aludtunk be a kanapén valami zombis film közepén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése